Selasa, 10 November 2015

Aerva Lanata - Cari Penyembuhan The Sifat Of The Herb

Aerva Lanata - Cari Penyembuhan The Sifat Of The Herb

Aerva lanata adalah dua tahun sekali rumpai berasal dari kawasan tropika. Batang A tumbuh dengan ketinggian 140 sentimeter. Semua tumbuhan dilindungi dengan bulu cahaya kecil. Kecil, pucat bunga hijau atau berkrim disusun dalam kepala bunga tebal. Buah-buahan adalah kapsul kecil.

Herba ini berasal dari Asia Selatan, Arab Saudi, Afrika tropika dan Afrika Selatan, India, Sri Lanka dan lain-lain Anda perlu mengumpul keseluruhan tumbuhan bersama-sama dengan sistem akar yang - panjang, taproot cahaya - semasa kemekaran dan fasa pembangunan buah-buahan (pada bulan Oktober).

Puncak lanata Aerva mengandungi sehingga 1.12 peratus flavonoid, asid phenyl (asid ungu dan asid vanillic), nitrat potassic dan bahan-bahan galian yang lain, xanthine, dan lain-lain bahan biologi aktif.
Herba ini mempunyai kesan diuretik dan mengawal selia metabolisme.
Kilang itu berkata untuk meningkatkan diuresis. Ia mengawal pertukaran air dan mineral bahan. Anda perlu membuat kemasukan dan merebus herba. Ia digunakan sebagai diuretik sangat berkesan dan garam excreting remedi dalam kes pyelonephritis, cystitis, urethritis, urolith, serta, gout, spondylosis dan penyakit lain yang disebabkan oleh pertukaran garam terganggu. Di samping itu, ubat-ubatan ini terbukti mengurangkan jumlah nitrogen.
Anda boleh menggunakan akar herba untuk berurusan dengan sakit kepala. The ramuan yang diperbuat daripada akar mempunyai tindakan tonik dan biasanya digunakan oleh wanita hamil sebagai ubat tonik.
Jus daun dan minum jus untuk menghilangkan batu dalam buah pinggang.
Pemulihan diperbuat daripada bunga tumbuhan yang digunakan untuk melegakan sakit belakang yang lebih rendah. Membakar bunga dan gosok belakang anda dengan abu untuk melegakan kesakitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar