Selasa, 10 November 2015

Ajaib Healing bunga Pati

Ajaib Healing bunga Pati

Apabila seseorang sakit, kita sering memberi mereka bunga untuk membuat mereka berasa lebih baik. Kami memberi bunga untuk memujuk seseorang yang kehilangan rakan atau keluarga. Walaupun untuk memperingati peristiwa-peristiwa penting dan masa khas, bunga, lebih kerap daripada tidak, adalah di tempat kejadian. Kami telah menyelaraskan bunga dengan perasaan yang baik dan bahagia. Bunga tidak kekal dan mereka layu. Oleh kerana itu, ramai yang cuba untuk menangkap pati bunga sebagai minyak pati, pekatan, lilin wangi dan juga sebagai potpourris atau bunga kering.

Dengan pati bunga dalam jangkauan kita, adalah lebih mudah sekarang untuk melegakan diri daripada tekanan dalam kehidupan. Selepas hari yang panjang di tempat kerja, tiada apa yang dapat tandingi akan pulang ke tempat di mana aroma bunga menyambut anda apabila anda memasuki pintu. Aroma bunga kegemaran anda wafting di udara seperti yang anda meletakkan di atas katil membaca buku atau sekadar santai.

Walau bagaimanapun, bunga bukan sahaja aromatik. Dr. Brent W. Davis, pengasas Floralive, mempunyai pendekatan yang berbeza. Dia mempunyai kegunaan yang berbeza untuk bunga. Dia menggunakannya untuk menyembuhkan orang. Beliau telah menggunakan keupayaan bunga untuk menenangkan fikiran orang. intipati bunga penyembuhan yang beliau membangunkan diambil. tanpa bahan tambahan lain telah digunakan untuk membuat semuanya organik dan natural.According kepadanya, ia berfungsi tiga langkah. Langkah pertama adalah untuk menghapuskan kesakitan dan trauma. Kemudian ia membolehkan menerima. Dan akhir sekali, ia membebaskan berpotensi.

Pertama, ia menghilangkan kesakitan emosi dan trauma. Ia tidak diketahui oleh kita bahawa, ke tahap yang tertentu, kita semua membawa bagasi emosi. Ia mungkin berlaku apabila kita masih muda atau hanya baru-baru ini telah terukir dirinya menjadi kenangan dan diterjemahkan sebagai lumpuh. Lumpuh dengan cara yang kita cenderung untuk mengasingkan diri dan menahan diri daripada mengalami perkara-perkara baru untuk kita takut bahawa kami akan menjalani pengalaman traumatik yang sama. Bunga mempunyai kesan menenangkan yang akan membolehkan kita untuk meringankan dan dalam masa, melepaskan cengkaman yang ketat kita ada satu peristiwa yang tidak baik.

Apabila kita telah longgar diri kita dan membuka sedikit, kita mula melayan perkara-perkara baru. Mantera Hukum mandat tarikan barang-barang yang baik berlaku kepada orang-orang yang berfikir yang baik. Orang mula untuk menggugurkan negativities dan memikirkan orang-orang yang baik. Rakyat tidak lagi merajuk atas perkara kasihan tetapi melihat perkara-perkara dalam cahaya yang berbeza. Kita menjadi lebih terdedah untuk mengalami sesuatu yang baru. Kita membenarkan diri kita untuk berkembang.

Dengan perkara-perkara baru yang kita alami, kita berkembang. Kami membesar dan belajar perkara tentang diri kita dan orang lain yang kita tidak diketahui sebelum ini. Kita belajar daripada kapasiti penuh untuk kita tidak dihentikan oleh kebimbangan kami lagi.

Bunga memang mempunyai keupayaan untuk sembuh. Sama ada psikologi atau tidak, orang menjadi lebih baik. Tidak kira daripada jumlah itu, bunga boleh membuat seseorang merasa lebih baik sepanjang masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar