Selasa, 10 November 2015

Kuku jari kaki Kulat Cuka Rawatan - Keajaiban Penyembuhan atau Sisa Masa?

Kuku jari kaki Kulat Cuka Rawatan - Keajaiban Penyembuhan atau Sisa Masa?

Jika anda atau seseorang yang anda kenal sedang berurusan dengan kulat hodoh pada kuku kaki anda mungkin tertanya-tanya jika ubat rumah boleh menjadi jawapan yang anda cari selama ini, terutamanya jika anda berhati-hati dengan ubat-ubatan preskripsi. Dan, jika anda telah mencari Internet dalam usaha anda untuk penyelesaian yang anda mungkin telah membaca tentang kulat kuku jari kaki rawatan cuka mudah yang ada yang akan bersumpah dengan nama.

Jangkitan kulat kuku jari kaki bukan sahaja kurang daripada menyenangkan untuk melihat tetapi dalam banyak kes, ia boleh benar-benar menyakitkan. Dan lebih teruk lagi, jika dibiarkan tanpa rawatan, kuku kaki anda mungkin telah rosak secara kekal oleh kulat dan jangkitan degil boleh merebak di tempat lain. Dengan fakta ini dalam fikiran ia sudah tentu tidak hairanlah orang yang secara aktif mencari ubat yang berkesan untuk masalah ini, terutamanya jika mereka adalah murah dan mudah untuk mencari. Bagaimanapun, boleh cuka kulat kuku jari kaki merawat atau adakah ia hanya satu pembaziran masa?

Kisah Sebenar Di Sebalik Menggunakan Cuka untuk kuku jari kaki Kulat

Menggunakan cuka untuk kulat kuku jari kaki, sebagai tambahan kepada beberapa tujuan perubatan lain, sebenarnya telah didokumenkan sepanjang zaman bermula di negara-negara China purba dan Greece di mana penduduk digunakan cecair pedas untuk kualiti yang dikatakan yang antiseptik. Walaupun pakar perubatan Yunani Hippocrates dikatakan telah ditetapkan campuran cuka dan madu untuk mengubati selsema.

Peliknya, di sini di dunia moden beberapa ribu tahun kemudian, orang masih beralih kepada "ajaib" sifat cuka untuk mengubati serangan mereka kulat kuku jari kaki!

Rawatan rumah cendawan cuka kuku boleh meminta menggunakan semua jenis cuka termasuk cider epal, balsamic, beras, dan putih. Walau bagaimanapun, pelbagai epal cider seolah-olah menjadi yang paling popular di kalangan testimoni anekdot terhadap subjek yang kredit sifat berasid cuka sebagai sebab untuk kesan penyembuhan.

Kebanyakan kulat kuku jari kaki cuka penawar hanya melibatkan merendam kaki dalam larutan cuka setengah setengah air sekali atau dua kali sehari atau mungkin menggunakan cuka terus ke kuku terjejas beberapa kali. Bolehkah rawatan ini mudah benar-benar mengatasi rawatan preskripsi, yang mungkin atau tidak mungkin juga bekerja tetapi belum juga berkemungkinan mempunyai beberapa kesan sampingan?

Kebaikan dan Cons Nail Kulat Cuka Rawatan

Kulat kuku jari kaki pasti boleh menjadi masalah yang mengecewakan dan berterusan, yang mengapa kebanyakan pesakit mencari penyelesaian yang paling mudah dan paling cepat dan juga dapat menjelaskan mengapa rawatan rumah begitu memikat. Kulat kuku rawatan cuka adalah sangat murah, satu-satunya bahan yang diperlukan adalah cuka, yang boleh dibeli mana-mana sahaja, dan terdapat lebih daripada satu testimoni dari beberapa orang yang mendakwa bahawa ia sebenarnya berfungsi. Plus, anda tidak perlu berjumpa doktor atau mendapatkan preskripsi untuk menggunakan cuka untuk kulat kuku jari kaki anda.

Tetapi, apa yang kebanyakan tidak menyedari adalah bahawa dalam kebanyakan kes, cuka adalah semata-mata tidak berkesan untuk merawat punca kulat kuku jari kaki, yang, sememangnya, tidak dapat tidak membawa kepada yang sering muncul episod keadaan. Satu rawatan kulat kuku jari kaki cuka biasa juga boleh memakan masa walaupun sifat seolah-olah mudah kerana kebanyakan orang hanya tidak mempunyai kemewahan duduk dan merendam kaki mereka beberapa kali sehari untuk beberapa bulan pada satu masa.

Walaupun cuka memang murah pada mulanya, selepas bulan rawatan menggunakan beberapa botol, kos boleh menambah dengan ketara. Dan kerana ia boleh mengambil masa yang lama sebelum sebarang penambahbaikan yang perasan, kecewa tidak lama lagi mula ditetapkan dalam, meninggalkan sebahagian geram dan tidak pasti apa yang perlu dilakukan atau cuba datang.

Sebelum menuang jumlah yang murah hati cuka pada kuku dijangkiti anda, kursus yang disyorkan tindakan ialah dengan memastikan tidak ada punca di tempat kerja untuk jangkitan, yang dengan mudah boleh ditentukan oleh doktor anda, dan kemudian mendidik diri sendiri secara menyeluruh mengenai semua anda pilihan rawatan. Melakukan ini akan menjimatkan masa dan usaha, apatah mengelakkan risiko mungkin menjejaskan kesihatan anda pada ubat yang hanya mungkin tidak berfungsi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar