Selasa, 10 November 2015

Apa yang Anda Tidak Tahu Mengenai Herba

Apa yang Anda Tidak Tahu Mengenai Herba

Ia adalah penting untuk kita memahami badan telah diwujudkan untuk memulihkan diri sendiri. Kita perlu mendapatkan badan yang seimbang di peringkat mental, emosi, dan fizikal dan ia tumbuh tisu baru. Sebahagian daripada keadaan penyembuhan walaupun membuang profesional ke dalam kekaguman. 'A ajaib' dilaporkan oleh beberapa doktor tetapi badan hanya bertindak balas kepada pelan tindakan Pencipta, "menyembuhkan Alam, tetapi doktor mengumpul yuran."

Berhati-hati dengan keseimbangan badan anda. Berhati-hati dengan baki yang ada pada kapal terbang mental. Berhati-hati dengan anda emosi dan keseimbangan emosi anda. Dr. Jenks mencadangkan sebuah buku yang berjudul "Cinta adalah melepaskan Fear" oleh seorang pakar psikiatri yang tinggal di Palo Alto yang bernama Gerald J. Jampolsky MD Beliau mencadangkan kepada pelanggan mereka mengambil tajuk bab dan meletakkan mereka pada kad kecil. Setiap kad mempunyai ikrar positif berhubung dengan menggantikan ketakutan dengan kasih sayang. Carry kemudian sekitar dengan anda untuk mendapat peringatan mengenai keperluan anda hari ini.

Anda akan sentiasa mencari satu penyata (kad) yang boleh digunakan untuk setiap hari.

Bagi tahap fizikal, ingat bahawa badan anda perlu dikekalkan seperti mana-mana mesin lain. Anda perlu membersihkan minyak kereta anda dan kita perlu membersihkan darah kita. Lampu merah memberi amaran tekanan minyak yang rendah, kita perlu tekanan darah yang betul di dalam badan. Anda perlu oktana yang betul dalam enjin gas dan diet anda mestilah betul untuk badan anda untuk dipelihara dan berkesan.

Anda tidak boleh membiarkan radiator anda berjalan kering dan dengan itu badan memerlukan cecair dan senaman untuk melancarkan sistem itu. Apa yang anda fikir akan berlaku jika anda membiarkan kereta anda duduk di dalam garaj selama 6 bulan maka anda menjangka ia mula-up? Akan tayar menjadi rata? Adakah tali kipas telah merosot? Badan anda memerlukan yang akan digunakan dan dikekalkan berhubung dengan bagaimana ia dibuat dalam anda mahu ia bermula pada waktu pagi.

Herba adalah bahan api asas untuk tubuh manusia dan mereka akan mengenakan caj bateri. Apabila badan mempunyai keperluan tertentu, herba mempunyai potensi untuk menyelesaikan bahawa keperluan secara fizikal. Herba adalah pembersih asas, herba adalah makanan asas dan herba selalu bekerja. Jika kita akan mendapatkan selaras dengan keseimbangan semula jadi yang indah-Nya kemudian Pencipta kita telah menjamin kepada kita kesihatan yang baik. Ini adalah pelan untuk anda.

Mengapa herba?

Oleh kerana herba adalah asas mana-mana pelan kesihatan.
Oleh kerana herba pembersihan.
Oleh kerana herba menyediakan tenaga badan kita memerlukan untuk pulih dengan sendirinya.
Oleh kerana herba yang holistik pencegahan semula jadi.
Oleh kerana herba adalah ciptaan Pencipta kita dan Dia tidak membuat kesilapan.
Oleh kerana herba selalu bekerja kerana mereka dicipta untuk dilakukan, menyuburkan manusia dengan cara yang istimewa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar