Selasa, 10 November 2015

Kehamilan, Gall Batu, Bone Breaks - Natural Healing Membawa Penjagaan Mereka Semua

Kehamilan, Gall Batu, Bone Breaks - Natural Healing Membawa Penjagaan Mereka Semua

Saya hanya mendengar rakaman A Sihat Anda Radio di mana seorang tetamu, Greg Wood, bercakap tentang pengalaman beliau menggunakan penyembuhan semulajadi dan herba. Ini hanya seorang lelaki biasa yang hidup dan makan seperti kebanyakan daripada kita di sini di Amerika Syarikat, yang bererti tidak begitu sihat. Tetapi dia mengubah gaya hidup, dan dengan berbuat demikian, benar-benar mengubah kesihatan dan kehidupan.

Tiga cerita katanya kepada benar-benar menonjol kepada saya. Yang pertama adalah bahawa dia dan isterinya telah cuba tetapi tidak berjaya untuk hamil selama 5 tahun. Mereka berunding dengan David Christopher Pusat Pengajian penyembuhan semulajadi dan ia memberitahu mereka beberapa perubahan diet mudah untuk membuat dan beberapa herba untuk mula mengambil dan dalam 6 bulan mereka mengandung anak pertama mereka.

Perubahan yang mereka buat tidak begitu keras. Pertama, mereka dihapuskan tenusu dari diet mereka. Kedua mereka menambah makanan yang lebih segar seperti buah-buahan dan sayur-sayuran, bijirin, kacang, dan benih. Ketiga mereka memulakan satu program herba Dr Christopher Formula Reproduktif Wanita, dan Lower Bowell Formula.

Perubahan mudah bekerja kerana sekali badan telah dibersihkan daripada toksin yang terkumpul selepas tahun diet yang tidak betul dan pemakanan, ia mampu berfungsi dan bekerja menurut kehendak Allah itu. Ia hanya mengambil masa 6 bulan untuk mereka untuk hamil selepas 5 tahun mencuba kaedah lain tidak berjaya. Saya telah mendengar keputusan yang sama dalam banyak kes-kes lain pasangan cuba untuk hamil.

Kisah kedua ketara katanya adalah apabila dia memecahkan tulang berbasikal gunung itu. Semua doktor memberitahunya ia adalah rehat yang jahat dan mungkin akan memerlukan pembedahan dan bulan dalam pemulihan untuk menetapkan. Beliau telah dibersihkan diet pada masa ini dan hanya menambah tisu dan tulang formula lengkap Dr. Christopher. Dia akan mengambil masa yang setiap hari dan rehat sembuh sepenuhnya tanpa pembedahan. Juga apabila dia mula mengambil herba beberapa hari selepas rehat, dia tidak perlu ubat sakit selepas itu.

Tisu yang lengkap dan Bone adalah formula yang luar biasa. Saya telah melihat banyak contoh penyembuhan menggunakan formula ini. Saya sembuh luka saw yang sangat jahat pada ibu jari saya menggunakannya. Saya tidak mendapat jahitan tidak berjumpa doktor pada sebarang masa sepanjang proses penyembuhan. Kakak ipar adalah seorang penari balet dan patah kaki ketika dia mendarat lompat salah. Dengan jumlah yang banyak tisu tulang yang lengkap dan dia dapat menyembuhkan kakinya tanpa dibaringkan dan tanpa sebarang pembedahan.

Tisu yang lengkap dan Bone menyampaikan semua nutrien dan blok binaan yang diperlukan oleh badan untuk menyembuhkan tisu, tulang, tulang rawan, dan daging.

Kisah lalu ketara katanya kepada kira-kira pertempuran dengan batu-batu hempedu. Pada suatu malam dia bangun dalam kesakitan dalam perut dan tidak tahu apa itu. Ia cepat menjadi begitu buruk bahawa dia memandu ke bilik kecemasan di mana dia tahu bahawa dia mempunyai antara 30 hingga 40 batu hempedu di dalam pundi hempedu beliau. Doktor memberitahu beliau satu-satunya cara untuk menghapuskan mereka adalah pembedahan untuk membuang pundi hempedu.

Sebaliknya dia jus 4 hari membersihkan. Selama 4 hari dia tidak makan apa-apa. Beliau ganti segelas jus epal dan segelas air suling setiap setengah jam sepanjang hari. Beliau juga menambah sedikit minyak zaitun dan jus lemon segar diperah jus epal.

Pada petang hari ke-4 beliau meninggal batu-batu. Sakit telah hilang dan tidak pernah kembali. Jumlah kos untuk membersihkan beliau adalah kira-kira $ 50 untuk 4 hari bernilai jus epal, air suling, lemon, dan minyak zaitun. Jumlah kos untuk pembedahan doktor ditetapkan akan menghadapi beberapa ribu dolar.

Greg Wood ialah hanya seorang lelaki biasa yang belajar beberapa perkara tentang herba dan penyembuhan semula jadi dan dapat menggunakan pengetahuan yang dalam hidupnya dan ia membuat perbezaan yang besar. Kesnya bukan luar biasa sama ada. Saya telah melihat banyak, banyak keadaan seperti Greg di mana orang secara drastik mengubah kehidupan mereka dengan mendapat beberapa pengetahuan dan membuat perubahan yang perlu kepada gaya hidup mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar