Selasa, 10 November 2015

Persiapan Untuk Pembedahan Menggunakan Proses Acupressure Imejan dan Reiki

Persiapan Untuk Pembedahan Menggunakan Proses Acupressure Imejan dan Reiki

Terdapat banyak artikel yang ditulis tentang persediaan untuk pembedahan dan pendapat yang beberapa prinsip yang sangat asas: mengurangkan tekanan, ketakutan dan kebimbangan, perasaan menyokong dan mempercayai doktor anda. Saya dibangunkan Transformasi Surgery anda menggunakan Proses Acupressure, imej dan Reiki, untuk membantu pelanggan saya mencari jalan untuk bergerak ketakutan masa lalu, kebimbangan dan negatif: untuk melihat prosedur mereka sebagai satu peluang untuk melepaskan apa yang tidak lagi bekerja ke arah kesihatan, kebahagiaan dan keutuhan, inspirasi pelanggan saya untuk memilih apa yang berlaku kepada dan bagi mereka. Kita tidak menjadi mangsa profesion perubatan tetapi rakan-rakan, sekutu dan peserta dalam pilihan penyembuhan kami.

Tekanan

Belajar bagaimana untuk menjaga tekanan minimum adalah bahagian yang penting dalam penyediaan pembedahan. Ringkasnya, apabila tekanan adalah tinggi, sistem imun kita tidak dihidupkan sepanjang jalan dan keupayaan badan kita untuk membaiki diturunkan: tenaga kita dialihkan menangani tekanan. Menjaga sistem imun kita sangat berfungsi adalah penting untuk penyembuhan selepas pembedahan dan belajar bagaimana untuk berehat adalah penting. Beberapa cara untuk mengurangkan tekanan adalah: sedar pernafasan, bertafakur, yoga, Tai Chi, Chi Gong, Reiki, urut, sukan, muzik dan terapi. Senarai ini boleh pergi pada dan pada kerana, sebagai individu, kita semua mempunyai isyarat yang berbeza yang berehat kami. Seseorang mungkin mendapati mendaki gunung yang menyenangkan sementara orang lain menikmati duduk di tepi lautan. Bahagian yang penting adalah untuk mencari apa yang bekerja untuk anda dan melakukannya!

Imejan

Semua kita adalah sangat baik untuk melahirkan versi kiamat acara akan datang dalam fikiran kita. Versi ini kiamat peristiwa boleh membuat kita berasa cemas dan tertekan. Bagaimana jika, bukannya berjalan negatif, imej buruk dalam fikiran kita, kita pilih, pemulihan, imej yang bermakna positif? Saya telah melihat imej menaikkan semangat bergerak pelanggan ke dalam yang lebih aman, selesa dan berkaitan dengan diri mereka dan dunia. Selain itu, ia adalah penting bahawa kita masing-masing mencari gambar peribadi kita sendiri yang memberi kuasa dan menyembuhkan kita. Kami individu, unik dan khas dan imej yang mungkin bekerja untuk anda mungkin tidak mempunyai apa-apa resonans untuk orang lain. Dr Bernie Siegel menulis di dalam bukunya "Love, Perubatan dan Keajaiban" tentang seorang lelaki yang mempunyai kanser dan merupakan sebahagian daripada kumpulan imejan. Dia disuruh membayangkan bahawa badannya berperang dan membunuh kanser. Beliau bangun dan meninggalkan bilik itu berkata, "Saya adalah seorang Quaker, kita tidak melawan atau membunuh apa-apa." Imejan yang bekerja untuk beliau adalah untuk menghantar cinta kepada kanser beliau. Imej anda penyembuhan adalah simbol kuat dan berharga daripada tidak sedarkan diri. Menggunakan mereka!

Proses Acupressure dan Reiki

Proses Acupressure menggabungkan proses Berorientasikan Psikoterapi dan akutekanan untuk mewujudkan jiwa berpusat "seluruh orang-" modaliti terapeutik yang mengintegrasikan Bodywork dengan pemprosesan mental, emosi dan rohani. Proses Acupressure ialah modaliti mudah dan berkesan untuk meningkatkan pertumbuhan peribadi.

Acupressure kerja-kerja pada prinsip yang sama seperti akupunktur kecuali pengamal menggunakan tekanan jari yang lembut dan bukannya jarum.

Reiki adalah satu perkataan Jepun yang boleh diterjemahkan sebagai "rohani petunjuk hidup berkuat kuasa". Ini adalah mudah, tangan di tangan atau di luar, disalurkan teknik penyembuhan tenaga.

Saya lebih suka menggunakan Acupressure Proses dan Reiki untuk prosedur perubatan kerana:

Dalam Proses Acupressure pelanggan adalah terlentang ke belakang yang mereka menjadikannya sesuai untuk pembedahan dan hospital tetapan.
Proses Psikologi Berorientasikan ialah, mendalam, kaedah hormat sangat mendalam untuk menyokong pelanggan saya kerana mereka tampil dengan imej penyembuhan mereka sendiri.
Acupressure menyokong aliran meridian (garis tenaga yang bergerak melalui badan kita) yang terlibat dengan pembedahan.
Mata akutekanan yang secara langsung memberi kesan kepada hati dan ditemui pada kaki yang besar untuk membersihkan anestetik di dalam bilik pemulihan.
Reiki boleh digunakan di mana-mana dan pada bila-bila masa yang cukup banyak. Tetapan hospital boleh menjadi huru-hara dan Reiki adalah mesra untuk memulakan dan berhenti di suatu notis detik-detik pengguna. Saya boleh melakukan Reiki berjalan ke arah sana manakala pelanggan saya sedang bergerak Gurney, dalam lif, di mana-mana lokasi dan pada bila-bila masa.
Bersedia untuk pembedahan, atau apa-apa tatacara perubatan, dengan menggunakan Proses Acupressure, Reiki dan imej boleh menjadi cara untuk memberi kuasa dan menyokong proses penyembuhan pada semua peringkat diri; badan, minda dan semangat. Ia adalah satu pilihan secara sedar untuk terlibat dalam penyembuhan kami dan satu yang menuai manfaat yang besar. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana anda boleh merangka semula pembedahan atau prosedur perubatan lain melawat laman web saya. http://www.transformingsurgery.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar