Selasa, 10 November 2015

Membina Kit Kecemasan Asas - Bahagian III: Hidup Tools

Membina Kit Kecemasan Asas - Bahagian III: Hidup Tools

Bahagian III: Alat Hidup

Beberapa alat yang berguna yang perlu anda Pack Bug keluar telah disebut dalam Bahagian I dan II. Alat yang baik lain untuk mempunyai juga barang-barang yang masuk akal. Beberapa lampu suluh LED yang baik dengan bateri tambahan, untuk lampu jalan, isyarat, dan juga dengan penapis warna untuk rawatan Dinshah adalah penting. Apabila anda kehabisan bateri anda sentiasa boleh mengambil lensa dan reflektor daripada menggunakan atau isyarat siang dan perkara-perkara lain.

A kaca pembesar mempunyai beberapa kegunaan (api-starter, membaca, meneliti), perlawanan kalis air, flints dan blok magnesium semua bantuan apabila anda memerlukannya api, dan bulu keluli halus boleh berkhidmat rabuk sebagai denda apabila tiada rumput kering atau kertas boleh didapati. Lilin boleh digunakan apabila bateri lampu suluh kehabisan, untuk cahaya, kehangatan dan memasak, dan lilin larian dapat dikumpulkan untuk digunakan dengan rabuk itu.

Lawatan ke luaran, perkhemahan atau sukan-barang kedai boleh mendapatkan anda cincin-saw (sangat padat tali keluli tajam dengan cincin untuk mengadakannya), kompas (ketahui bagaimana untuk menggunakan satu), peta kawasan tersebut, penapis air , beg air, selimut kecemasan (kita digunakan untuk merujuk kepada mereka sebagai selimut Angkasawan; mylar mencerminkan nipis), cermin plastik kecil, beberapa pisau yang baik, tangan engkol radio kecemasan kecil, ringan tangan engkol dan jenis lampu suluh yang berfungsi dengan menggoncangkannya. Bahan kimia beberapa cahaya kayu dan beberapa makanan kering, garam laut, serta ringan masak-set pusingan keluar barang-barang.

Sintetik ke bawah mengisi beg tidur alternatif adalah satu keperluan, tidak mewah, terutamanya di kawasan cuaca sejuk. Walaupun padang pasir boleh turun ke beku pada waktu malam dan pada musim sejuk. Mencari beg mumia jika anda tunggal atau beg segi empat tepat yang boleh zip bersama-sama dengan yang lain jika anda ditambah atau mempunyai keluarga. Mengekalkan kehangatan adalah penting untuk kesihatan dan penyembuhan serta semangat. Gentian sintetik turun-alternatif masih mengekalkan kapasiti penebat mereka apabila basah; ke bawah tidak akan. A tarp dan tidur beg guni akan membantu untuk menjaga beg kering jadi pastikan untuk memasukkan mereka juga. Menambah kira-kira 100 kaki memanjat tali dan beberapa carabiners 'hanya dalam kes.

Orang-orang yang membawa senjata api yang selesa juga akan mempunyai senjata tambahan atau empat, banyak peluru dan kit gun-pembersihan. Terdapat banyak perkara-perkara lain yang mungkin mahu mempunyai tetapi ini adalah yang sangat asas Pack Bug keluar. Ingat, anda hanya boleh mengambil apa yang anda boleh membawa dan anda mungkin perlu berjalan jauh untuk keselamatan. Sebagai seorang yang lewat suami telah disediakan untuk perang yang panjang dan mempunyai Bug keluar beliau Pack bersedia untuk pergi pada setiap masa, biarlah saya ulangi: anda hanya boleh mengambil apa yang anda boleh membawa. Saya hampir tidak boleh mengangkat pek selepas beliau membuat satu untuk saya, apatah lagi sebenarnya berjalan dengannya. Saya terpaksa melambung daripada barang-barang dalam tin, dua senjata tambahan, tambahan dua gelen air, empat pisau tambahan, dan bernilai sebulan bateri tambahan sebelum saya boleh angkat ia cukup jauh untuk meletakkan ia di atas tanpa jatuh ke belakang. Kemudian dia menghulurkan senapang serangan dan dua gelen air tambahan untuk menjalankan. Yelah tu. Saya mula berfikir bahawa menyuling air dari apa sahaja yang tidak perlu lagi peed keluar idea yang baik. Kedengaran pelik tetapi anda mungkin perlu pergi ke sana; bersedia.

© 2010 Dr.Valerie Olmsted All Rights Reserved

Tidak ada komentar:

Posting Komentar