Selasa, 10 November 2015

Mengenai tertentu Hidung

Mengenai tertentu Hidung

Khusus hidung adalah satu pendekatan yang bukan pembedahan dan teknik kawalan yang bekerja untuk mengembangkan cara udara dan membuka sinus. Ia merupakan satu alat yang luar biasa bagi orang-orang dengan aduan resdung, sakit kepala, dan isu-isu tengkorak yang tidak bertindak balas kepada teknik-teknik lain. Ia boleh menjadi sangat melegakan penderitaan kronik yang disebabkan oleh jangkitan sinus kerap.

Khusus hidung menggunakan belon atau jari katil kecil untuk menyampaikan satu kuasa yang lebih dan berkesan dikawal tekanan. Bahagian katil jari peranti ini dilincirkan. The katil jari dimasukkan ke dalam salah satu daripada enam saluran hidung (tiga pada setiap sisi). Petikan-petikan ini hidung adalah tangga disusun di atas satu sama lain. The katil jari / belon mula-mula dimasukkan ke dalam lorong-lorong hidung yang lebih rendah, satu pada setiap sisi hidung. Ini dilakukan untuk menjaga muka, tekanan, dan imbangan simetri dan mengoptimumkan manfaat teknik ini. Ia kemudian diulang dalam lorong-lorong tengah, maka laluan atas.

Belon itu perlahan-lahan dimasukkan ke dalam seluar sekitar tepi luar lubang hidung untuk memastikan tiada membonjol keluar belon berlaku apabila ia melambung. Hidung ringan dimampatkan sekitar injap mentol tekanan, supaya tidak ada udara dapat melepaskan diri. Pesakit kemudian mengambil nafas dalam-dalam di dalam dan memegangnya. Dengan mengambil nafas yang dalam ia mengembang sendi / membran plat tengkorak. Walaupun pesakit menahan nafas mereka pengamal dengan cepat dan perlahan-lahan mengembung katil jari / belon dengan 2-4 pam tangan cepat / perasan mentol tekanan. Memerah mentol tekanan itu terpakai udara ke dalam katil jari / belon. Oleh kerana tekanan udara ini menjadi lebih besar ia menolak di dinding lorong-lorong hidung, akhirnya ia perasan jalan melalui ke belakang tekak. Pengamal itu kemudian dengan cepat melepaskan tekanan ini melalui batang pada injap mentol tekanan. Proses ini mengambil masa 1-3 saat. Keseluruhan prosedur biasanya mengambil masa selama beberapa minit.

"Saya telah menyediakan Khusus hidung selama lebih sepuluh tahun. Saya sendiri telah mengalaminya teknik gandaan kali dan saya sangat mahir di dalamnya. Pernafasan, kejelasan mental saya dan kepala jelas saya atribut bukan sahaja kepada pelarasan Chiropractic & bio-tengkorak tetapi juga untuk Hidung tertentu! " ~ Dr Doug

Tidak ada komentar:

Posting Komentar