Selasa, 10 November 2015

Sand Sedge - Cari Penyembuhan sifat-sifat Loji (Bahagian 2)

Sand Sedge - Cari Penyembuhan sifat-sifat Loji (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan pasir sedge. Di samping itu, ia menerangkan garis panduan mudah ini mengenai cara untuk menggunakan herba ini ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan, seperti, radang selaput dada, bronkitis, batuk, sakit sendi, gout, radang kulit dan banyak lagi.

Herba yang digunakan dalam perubatan rakyat dan homeopati. Ia digunakan untuk merawat sakit sendi, gout, virus sejuk, batuk, bronkitis, radang selaput dada dan nephrolith. Di samping itu, ubat-ubatan yang diperbuat daripada batang bawah terbukti untuk mengeluarkan batu karang dan pasir keluar dari tubuh anda. Dalam usaha untuk merawat batuk, bronkitis dan radang selaput dada, anda perlu menggunakan direbus dengan batang bawah dan susu. Anda perlu menambah madu untuk merebus.
Pemulihan diperbuat daripada herba ini digunakan untuk berurusan dengan keradangan kulit. Tanamkan 2 sudu teh batang bawah dengan 2 gelas air sejuk dan meninggalkan infusi untuk minuman selama 8 jam. Selepas itu, tuang dan minum infusi dalam masa sehari di beberapa bahagian yang sama. Dalam usaha untuk mengurangkan keradangan, pengambilan kemasukan itu hendaklah disertakan dengan penggunaan mandian perubatan. Tanamkan 60 gram batang bawah dengan satu liter air dan rebus infusi untuk beberapa ketika. Selepas itu, tuang berwarna dan menambah merebus air mandi anda.
Sand sedge batang bawah mempunyai tindakan sama dengan batang bawah sofa-rumput. Walau bagaimanapun, pasir sedge batang bawah adalah ubat yang lebih berkesan, terutamanya, dari segi rawatan penyakit metabolik. Ia adalah disebabkan oleh jumlah yang lebih besar asid silicic herba ini mengandungi jika dibandingkan dengan batang bawah sofa-rumput.
Alam semula jadi boleh membantu besar apabila berurusan dengan pelbagai masalah kesihatan. Anda hanya perlu belajar untuk menggunakan herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar