Selasa, 10 November 2015

Rawatan CCSVI - Di mana untuk Dapatkan Ia

Rawatan CCSVI - Di mana untuk Dapatkan Ia

CCSVI atau kronik Serebrospina Vena Kekurangan pertama kali diperkenalkan oleh Dr. Paolo Zamboni. Kajian beliau menunjukkan korelasi antara insufficieny vaskular dan kemerosotan otak. Ramai yang mendapati teorinya menjadi cerah tetapi yang lain telah mempersoalkan dakwaan beliau. Kanada, sebagai contoh, telah mengambil pendekatan 'tunggu dan lihat'.

Untuk mengisi kekosongan yang Kanada telah dibiarkan terbuka bagi mereka yang memerlukan rawatan CCSVI, banyak negara menawarkan prosedur yang berharga ini. Berikut adalah tiga destinasi untuk mereka yang mengalami keadaan.

Costa rica

Syurga tropika ini menawarkan salah satu yang terbaik institusi perubatan memberikan rawatan CCSVI khusus. Dengan kerajaan menyediakan kemudahan perubatan yang terbaik dikendalikan oleh kakitangan pakar perubatan dalam bidang itu, negara pulau ini telah menjadi negara teratas dalam diagnosis, rawatan dan ubat bagi CCSVI. Selepas apa-apa prosedur, tempat percutian di negara ini menyediakan persekitaran yang sesuai untuk pemulihan, rehat dan rekreasi bagi mereka jemu mengalami keadaan ini melemahkan. Costa Rica kini merupakan destinasi utama di dunia untuk CCSVI.

Poland

Sebagai salah satu negara pertama di Eropah Timur untuk memeluk cita-cita demokrasi, negara ini telah menerima durian runtuh daripada kedua-dua teknologi dan kepakaran untuk membangunkan bukan sahaja ekonomi tetapi institusi lain yang utama juga. Bidang maju terbaik adalah ubat, di mana ramai pakar semasanya perubatan telah dilatih di Barat. Oleh itu, apabila pakar-pakar ini kembali ke negara mereka, alam sekitar perubatan meletup untuk mencipta teknik-teknik baru dan eksperimen untuk menangani penyakit dan keadaan tua, di mana salah seorang daripada mereka adalah CCSVI.

India

Ramai mempunyai konsep bahawa India masih ke dalam ubat-ubatan homeopati dalam menangani keadaan utama. Sebaliknya, negara ini Asia Selatan telah menjadi tempat pembiakan banyak prosedur eksperimen untuk mencari penawar untuk pelbagai jenis penyakit di dunia. Negara ini telah menjadi destinasi utama untuk rawatan CCSVI kerana ia berusaha untuk mencari penawar untuk penyakit di dunia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar