Selasa, 10 November 2015

Kepentingan Mempunyai Satu Fizikal Holistik

Kepentingan Mempunyai Satu Fizikal Holistik

Majoriti daripada kita akan pergi berjumpa doktor kami bila-bila masa kita sakit dengan sesuatu seperti selesema, yang biasanya adalah satu proses yang reaksioner bergantung kepada masalah kesihatan yang serius. Ironinya, kita mungkin akan menggunakan Perlindungan Insurans Kesihatan kita untuk membayar untuk lawatan doktor. Insurans kesihatan adalah contoh tindakan pencegahan kami merancang untuk apabila kita akhirnya menjadi sakit. Berapa kerap kita pergi ke doktor kita apabila kita tidak merasa sakit?

Sistem imun adalah pertahanan tubuh terhadap mikroorganisma berjangkit dan penceroboh lain. Melalui satu siri langkah-langkah yang dikenali sebagai tindak balas imun, sistem imun menyerang mikroorganisma dan bahan-bahan yang menyerang sistem badan dan menyebabkan penyakit. Sel-sel B-limfosit sistem imun menghasilkan antibodi yang dipanggil imunoglobulin. Antibodi ini direka untuk bertindak balas menentang antigen tertentu diperkenalkan ke dalam sistem oleh mikroorganisma pelbagai jenis.

Apabila kita meningkat tua, kita biasanya mengalami kemerosotan dalam fungsi sistem imun, yang biasanya meningkatkan kerentanan terhadap jangkitan bakteria dan boleh mengurangkan kualiti hidup. Sistem imun kesihatan dicapai dengan mengembalikan kestabilan kepada badan secara keseluruhannya. Antioksidan pertempuran dan meneutralkan radikal bebas, yang merupakan molekul yang merosakkan sel-sel dan menyebabkan penyakit jantung, kanser, dan penuaan awal. Anti-oksidan mendapatkan diperkenalkan melalui makanan yang anda makan.

Mempunyai fizikal Holistic mungkin kelihatan seperti menuju ke doktor tanpa sakit, tetapi hanya seperti konsep insurans kesihatan, ia banyak boleh membantu menguatkan sistem imun anda untuk apabila anda perlu mempunyai kemudian. Dari parasit, kepada tahap logam berat, dan keletihan dengan isu-isu pencernaan, anda tidak perlu berasa sakit dan tidak sihat seperti anda berfikir anda berada.

Jika anda rasa anda perlu meningkatkan jumlah antioksidan yang anda tidak mendapatkan dari makanan anda, anda boleh mendapatkan makanan tambahan kesihatan pemakanan yang dihasilkan daripada makanan keseluruhan. Mereka biasanya begitu berbeza daripada yang diproses, lebih pengeluar kaunter, dan anda tidak boleh mendapatkan mereka di mana-mana kedai. Biasanya, pesakit akan membawa dalam beg makanan tambahan untuk menguji. Bagi pesakit rata-rata, saya mendapati lebih daripada lima puluh peratus daripada makanan tambahan yang mereka gunakan untuk menjadi bukan sahaja tidak diperlukan tetapi pada dasarnya tidak selamat dari segi menyokong proses peraturan standard badan.

Penyelesaian untuk mengalami cara hidup sihat adalah dengan menumpukan lebih banyak tenaga dan usaha ke dalam mencegah kita daripada mendapat sakit, dan sistem imun anda mempunyai banyak kaitan dengan itu. Jatuh, hak terdahulu untuk musim selesema, biasanya masa yang terbaik untuk menjadualkan tahunan anda Holistic Fizikal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar